Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 29 September 2012 | 9/29/2012 | 0 Atasinchi
Hye korang . Lama kan Iqah tak update ? Mesti korang rindu gegiler dengan Iqah ? Tak ? Heeehe .. Tak kisah pun :p . Ok , senarnya tak tau nak update tentang apa . Ermm , Iqah rindu Azwan lahh . Hey , biler aku nak meet dengan kau  niyh ? Macam nak mampussss *tersembur air liur* rindu kau tau ? Tak pe , aku tau kau tak tau :) . Erm , sincerly aku cakap kayh ? Kau memang lelaki yang terbaekk yang pernah aku jumpa selama 12 tahun aku hidup kat dunia ni . Wowowoi .. Thanks tau buat aku happy , menangis . Aku tak pernah bosan doh dengan kau . Tapi , bile dengan lelaki lain . Pergh , tak sampai seminggu aku dah bosan . Bosan aku tuh bukan bosan biasa tau . Tapi , bosan tahap lembu -..- . Thanks jugak bersabar dengan perangai aku yang kadang-2 agak kegilaan jugak . Hahaha . Thanks jugak selalu nyanyikan lagu untuk aku . Thanks jugak sebab banyak nasihatkan aku . Aku sayang kau boleh anak Azwan ? Eh , tak boleh ? Aku sayang kau jugak :p . Aku harap kau jumpa perempuan yang baik untuk hidup kau k ? Aku tau aku tak layak untuk kau :) . Aku tak sebaik engkau *tacink* . Sebab tuh aku tak berharap yang kau tuh jodoh aku . Lelaki yang menyanyikan lagu untuk perempuan tak lah sweet mana , tapi bila lelaki mendoakan untuk seorang perempuan sweet sesangat :) Aku harap kau doakan untuk kekasih hati kau tuh :) . Kau jaga diri tau ? Kalau ditakdirkan aku pergi dulu , aku nak kau jaga girlf kau , jaga diri kau , kalau sakit makan ubat sebab tak ada lagi orang yang akan membebel dkt kau pakser kau makan ubt . Aku tau ubat tak sedap tapi , cuba lah telan ok ? Aku tak nak tengok kau kat dunia ni dalam keadaan sakit :) Aku nak kau jangan menangis sebab kepergiaan aku ni , nanti aku tak tenang woii sebab orang yang aku sayang ni tak redha . And , aku nak kau buang semua memories tentang kita bersama tau ? Sebab aku nak kau cipta memories dengan seorang perempuan yang telah dijodohkan untuk kau . Eh , hari itu aku ada tanya kau kalau orang yang kau sayang sembunyikan banyak perkara dari hidup kau then , orang yang kau sayang tuh pergi buat selama-lamanya dan takkan kembali lagi ? Kau buat apa ? Marah ? Nangis ? Sedih ? Kau ingat tak ? Tak ingat ? Tak ingat tak apa . Aku tanya tuh bersebab k sayang :) . Kau nak tau sebab nya apa ? Nanti bila aku dah mati , kau akan tau sebabnya . Dan aku harap kau tak benci aku pada saat itu :') . Aku nak cakap , aku dah maafkan semua kesalahan yang kau dah buat dekat aku dan aku tak pernah benci kau . Maafkan aku sebab selama ni aku tak pernah faham kau , tak pernah faham perasaan kau :( . Maafkan aku juga sebab buat hidup kau semak kerana kehadiran aku yang tak diundang ini :) Tak apa , lepas ni hidup kau dah tak semak . Kerana aku dah pergi jauh dari hidup kau . Jauh sesangat . Aku nak kau doakan aku pergi cepat ok ? Aku dah tak nak buat hidup kau semak :) Aku kuat kerana kau ada disamping aku . Aku lemah kerana kau semakin pergi  meninggalkan aku . *lap air mata* . Doh , aku nak mintak maaf kat kau kalau ini membuatkan kau menitiskan air mata . Tapi , sumpah aku kate aku tak ada niat sikit pun nak buat tuh semua dekat kau :') . Eh , aku tau salah aku dekat kau terlalu banyak . Banyak sesangat kan ? Sampai tak terkira dah :') . Aku terpaksa jauhkan diri dari kau . Aku dah tak nak buat kau sakit hati , hidup kau sengsara . Woi , faham aku boyeh ? Aku terlalu perlukan kau . Tapi , kau dah tak perlukan agy ann ? Hikhik . Aku redha woii . Memang susahkan nak lupakan orang yang kita sayang ? Tapi , aku percaya yang kau akan berjaya melupakan aku suatu hari nanti . Kau berjaya . Tapi , aku tak berjaya ok ? Sincerly , aku tak boleh lupakan kau dan lupa semua memories kita bersama . Kau ingat tak ni 'SUSAH SENANG KITA BERSAMA' . Kau hingat tak ? Aku yang suruh kau berjanji buat benda tuh kan ? Tapi , aku sendiri yang mungkir janji tuh . Kau memang orang yang menepati janji kan ? Herm , tahniah untuk kau sebab dah menepati janji kau dekat aku . Lantak kau lah nak cakap ini semua alasan untuk aku jauhkan diri dari kau . Tapi , tuh bukan bagi aku . Fuhhh --' . Menitis siakk air mata aku taip niyh . Yerr , aku lemah sekarang niyh . Aku dah tak kuat weyh . Dah takk . Aku dah tak sekuat dulu . I need your shoulder now ;'( . Huuhu . Aku doakan kau panjang umur :) . Tak ada lagi senyuman ikhlas dari aku . Semuanya FAKE-2 belaka . Jyeahh ;(  Hermm , dah cukup kot aku luahkan perasaan hari ni . Dah-2 , nak berrrammmbuussss <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Selamat Berblogwalking :D
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google